How to Cite

Korff, Johannes Valentin: Manga – Anime – Videospiel. Erscheinungsformen der „Zigeuner“-Motivik im ostasiatischen Videospiel und Anime-Stil, in Reuter, Frank, Gress, Daniela and Mladenova, Radmila (Eds.): Visuelle Dimensionen des Antiziganismus, Heidelberg: Heidelberg University Publishing, 2021 (Interdisciplinary Studies in Antigypsyism: Book series initiated by the Research Centre on Antigypsyism, Volume 2), p. 261–290. https://doi.org/10.17885/heiup.973.c12934

License (Chapter)

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Identifiers (Book)

ISBN 978-3-96822-054-3 (PDF)
ISBN 978-3-96822-055-0 (Softcover)
ISBN 978-3-96822-072-7 (Hardcover)

Manga – Anime – Videospiel. Erscheinungsformen der „Zigeuner“-Motivik im ostasiatischen Videospiel und Anime-Stil

By time
By country
loading